Retourbeleid

Bij Yarn Amsterdam begrijpen we dat het soms nodig is om een aankoop te ruilen of retourneren. We staan achter de kwaliteit van onze producten en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Hier is ons retourbeleid:

Termijn: Je hebt tot 14 dagen na de leveringsdatum de mogelijkheid om je aankoop te ruilen of retourneren.

Proces: Ruilen of retourneren is eenvoudig. Stuur een mail naar info@yarn-amsterdam.nl met jouw ordernummer. 

Belangrijk: Houd er rekening mee dat items die tijdens de sale zijn gekocht, niet geretourneerd kunnen worden voor een terugbetaling. Deze items kunnen alleen geruild worden voor andere items of omgezet worden naar een winkeltegoed.

We streven ernaar om het proces zo vlot mogelijk te laten verlopen. Mocht je vragen hebben over het retourneren of ruilen van een product, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bedankt voor je begrip en voor het kiezen van Yarn Amsterdam!

 

- Is retourneren gratis?
Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u uw pakket terugstuurt.


- Wat zijn de retourvoorwaarden?
Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder enige reden kunt retourneren.

Items moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen toestand, geschikt voor wederverkoop met labels die nog steeds zijn bevestigd.

Verzendkosten worden niet gerestitueerd.


- Hoe lang duurt het om een ​​product om te ruilen?
Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen wanneer u uw terugkeer registreert, zullen we hier onmiddellijk aan werken. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw uitwisseling binnen een paar dagen is voltooid.


- Wat kan ik doen als mijn omruil product niet langer beschikbaar is?
Vraag het klantenservice team over de mogelijkheden. We zullen u een update geven wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u al uw terugkeer hebt gemaakt en het product uitverkocht, nemen we contact met u op en werken wij met u samen om een ​​oplossing te vinden.


- Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn terugkeer te registreren?
Uw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet correct hebt ontvangen, zal onze klantenservice u graag helpen.


- Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?
Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. We zijn natuurlijk blij om dit met je op te lossen. Stuur een bericht naar info@yarn-amsterdam.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.


- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?
Vergeet niet om uw terugkeer binnen de periode van 14 dagen af ​​te leveren voordat de retourperiode verloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet werkt, bieden wij u de mogelijkheid om het product uit te wisselen voor een vervanging of een voucher. Vraag onze klantenservice voor de mogelijkheden.


- Hoe lang duurt een restitutie?
We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw terugkeer in ons magazijn versterken we het binnen 10 werkdagen. Op je track en trace dat je ontvangt met je retourzending, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan op de 10 werkdagen start. Nadat de restitutie is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het kan duren tot 3 dagen voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank